love you all over my heart<3

GOD MORGON! :)
jag e uppe nu eller ligger i sängen med datan på magen för jag orkar it stiga upp men nu måste jag det ska springa ned göra lite lunch sen ska jag även äta frulle kommer åka ti linda mycket mycket tidigare idag! :/ suck
idag e inte linnsor där snyft...
ja blir väl att släppa ut hästarna så mocka gö mat mm får se vad som händer sen jag slutar ju halv 2 för att jag ska hinna ti stallet för att träna för marie =D
Blir dressyr med Chili! :) så packa och göra klart allt så ska maja sova hos mig ikväll för att följa imorgon! :)

BTW DET ÄR TÄVLING IMORGON!!! :D
blir LC LB med båda! xD heheh


helt ärligt jag saknar lång håret :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0