plugg näää! ;)

Jag pluggar hahah de går inte alls framåt men man får helt enkelt sattsa lågt denna gång... suck
men va fan lite kan man ju om man har varit uppmärksamm!! ;)
insåg nyss hur mycket jag saknat brudsen under APUn!!! dock va jag ju med värdens bästa Linn!<3
men lite upp piggande bilder gummor! ;)


trötta brudar? ;)


hahah söt ponnyn tykcte det va skönt med ett stort täcke hahah räkte från naken till svansen och halsen hamnade på huvudet ;) eheheh grymt söt ponny vill nog ha ett sådant som han kan kryma in i med huvudet med ;) som en sköldpadda ;)

Qc sovetr ;)


trött harley


linnsor<3


hahahahahah ja kolla just på filmerna från i helgen! ;) Jag svängde ju typ som man gör i grunden i LBns omhoppning hahahah asså seriöst så söt spunken var! x) glööe pöjken!<33
Så chili som skulle rädda mig så klart! sötisar!<333
jag älskar ponnyerna<333


Kommentarer
Postat av: Linn

DU SKA FÅ IGEN!!!! mohhahahah

2010-02-23 @ 08:40:21
Postat av: lydiathebäst;)

nej, den var ju jätte stor,trodde du skulle få tidsfel;) ja, jag e farlig,bah så du vet. Ps.diggar bilden på linn!! :D

2010-02-23 @ 17:52:06
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Postat av: Erika

Fyfan Ida! Ta bort bilden! :O

2010-02-23 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0