SÅÅÅ GLAD OCH LYCKLIG!!!! =D <3

hej jag var så sjukt trött när jag kom hem igår så orkade it skriva kom hem vid 9 tiden åt lite så la kag mig hehe :)

jaj snabbt om gårdagen
släppte ut hästarna så rakade vi kellsan, red ut med ariel linn red kelly det gick bra! kul att ba stå och hänga med fett skönt! :D ariel e så sjukt söt lilla gumman <3
så for jag ti stallet hoppade för marie med sparven gick SUPER SUPER bra känns riktigt bra nu hoppas det håller i sig så här! =D
Red ut en sväng med Chili barbaka han e så sjukt snäll han bockar inte då man rider barbaka för han vill inte att man ska ramla av sötis! ;)

idag blir det micke träning med Chili korven <3 så blir det uteritt med Sparven :) grymt fint väder!
imorgon blir det micke träningg med Chili och daniel träning med Sparven det blir bra!!! ^^
fan vad taggad jag blir för tävling blir LC LB i boden då! :D heheheh

men nu ska jag gö mig klar blir stan en stund så ska vi och se på Daniel träning :)
ha det bäst allihoppa! :)


Jag har funderat på en sak bara!?
hur ska man kunna förklara en sån underbar känsla som när man får igen för all den tid man lagt ned?
hur ska man kunna dela med sig av den underbara känslan när man känner att man är så underbart lycklig?
hur ska man göra det? x)
kan ju bara säga att jag är mega glad att jag lever mitt liv att jag gjort en del val i mitt liv som har tagit mig hitt och get mig det finaste som finns!<3 TACK FÖR ATT JUST JAG FÅTT CHANSEN!<3 :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0