SISTA DAGEN! :D

heej! ;)
Som rubriken lyder var det sista dagen i skolan nu har vi APU i två hela veckor grymt skönt!!! =)
jag och linnsor ska vara på hällans det blir nicigt! ;) längtar speciellt efter ariel!<3
nog om det nu..! :)

Idag har jag då varit på skolan två lektioner Svenska och NK.. tacccooss till lunch love it!
Så hämtade emma mig på skolan for förbi lantmana så ti stallet hoppade för marie med sparven gick mega bra!!! =D hehehe han va super fin <3
så hade jag jour gjorde fint och städade mm men asså ja ork it skriva nå mer ^^

BTW: imorgon åker jag ti älvsbyn :D blir kul eller hur brudar? ;)))

pusshej <3

chili<333


detta är nog en av mina favorti bilder på hjärtat<333
älskar er mina pojker<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0