tänk när allt var så lätt! <3

hej jag orkade inte skriva igår. x)
snabbt då:
släppte ut hästarna i sotra oc lilla stallet
mockade till Ariel och kelly
hoppade ariel! det va svin kul hehe <3 lilla gömmsi
gav lunch
gjorde kellys hö + bamses
åt lunch
städade i lilla stallet
gjore ariels hö
smörjde Q,K och L träns och magplata och förbygel/martingal
gav middag
Slutade

så for jag på skoter teori igen och sen ti stallet :D
lilla Sparven fick vila red Chili skulle rida lite dressyr men lilla turbo chili kände inte alls för det hahah men mot slutet vart han finare! :) men han har ju sina sätt att protestera x) heheh
så gjorde jag klart stallet så hem te och makor gött så sova! =)

Nu e jag uppe ska äta frulle för ännu en APU dag :)
idag blir det en mysig skogs tur med snuggles!<3
men nu ska jag skynda mig tjing! ^^


<3 dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0