umeå! :)

hej nu e jag hemma! :D
ponnyerna har varit super fina! <3 men jag var inte lika haj första klassen!!!
LBn gick it så bra ponnyerna var duktiga men det var som om dom inte riktigt var igång inte jag heller för den delen... bromsade bara... så vet jag it vad jag fiflade med på 1an med Chili ee ja kan som it förklara så jag la en volt efter för jag vart typ chokad eller nå.. men men sen var han fin! <3
LAn gick super med båda hade 3 nedslag men hade en härlig känsla! =D hoppade kanon gud va fin han var börja typ gråta nästan! :') (första LAn efter kraschen)
Chili var super super fin hoppade hur bra som hellst saffade och fick min 0a :D WHII vart desutom 3a vart det lilla pluset i kanten ;) älskar mina grisar<333


Boden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0