Damn what I miss you! <3

hellow =)
nu e jag hemma, ska hoppa i duschen nu men först en snabb uppdatering! ;)
dagen började med att jag steg upp tio i 8 skönt! :)
Så gjorde mig klar, marietta hämtade mig och så for ja ti linda :)
så gav vi frukost och släppte ut hästarna så red vi ut red larry boy hahaha så söt han sparkade bakut och det kändes som en gunghäst ;) heheh söt
så gav vi lunch sen så gjorde vi klart lilla stallet och mockade lösdriften :) cappe tyckte det var mysig att rulla sig =) så gav vi middage så drog jag ti näsvik
  Red sparven dressyr han var sjukt fin!!! hur mjuk och fin som hellst!<333
så gjorde jag stallet red ut med chili & emma och yinthe :)
red på hakk idag han var riktig fin! :D men nu ska jag sova !

hahah hejn skrev jag igår men somnade utan att publicera! ;D heheh


love  boy i sommaras! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0