bockarnas dag!?? hahah x)

hej :)
jag orkade inte skriva igår var så sjukt trött...
känner mig inte riktigt frisk.. suck igår kväll orkade jag knappt prata O.o
men men nog om det trotts det så var det en spänande dag. har ju APU i 2 veckor som jag och
linnsor tillbringar hos linda! :) det e kul!
igår släppte vi ut hästarna så red vi ut till prk och red slingan, Linn red Larry, Marie red Quantos och jag red lilla kotten :) hahah han var så söt han hinner som inte med dom stora pojkarna så då passar han på att bussaa och bocka söttiiss! men det gick bra jag satt kvar! ;)
så då vi kom tillbaka gav vi lunch och mockade gjorde mat sen så red jag och linn ut med Ariel och gaston!
Han bara sätta mig i sadeln så började lilla snuggan bocka ja va som it bered så höll på att flygga av haha ;)
nä så hade vi lite race eller hur linn!? hahah ariel var super starka så jag höll på att bli galen :O
men men...

så drog jag till stallet gjorde klart stallet red sparven ut han va pigg men fin ändå! =)
Så red jag ut med Chili red lite efter vägen så på ängen så efter vägen han var helt galen igår det var så nära att jag flög för han hoppade rakt upp i luften hundra gånger på stället, så fick jag en skratt attak för det såg så lejt ut ojojoj vilken galen dag!

idag blir det då linda igen ska åka med marietta dig så jag kanske är där halv 9! :) skönt x)
nu ska jag gå och klä mig pusshej :)

nu längtar jag till tävlingarna! ;)
Ännu ett galet tävlingsår x) heheheh

Kommentarer
Postat av: Imreveronika

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-11-13 @ 20:52:08
URL: http://imreveronika.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0