wonderful life!<3

Då var man hemma igen :)
idag har jag ridit dressyr på Ariel, gick mysket bra! =)
så har vi smörjt slutade tidigare, hämtade theo och tilde, emelie. så hem satt barnvakt medans mamma jobbade :) tilde & emelie lekte med lego och theo och jag vi roade oss med annat så såg vi lite på fåret shaun heheh theo blir helt fast ;)
  så vare sista skoter teorin, skrev provet klara det med 1 fel :D de ni!! heheh
sen hem stallet gjorde klart theo hjälpte mig att fylla vatten, göra hö och kraft, nog e han gullig alltid!
Tilde hjälpte mamma :)
sen gick jag in ochfikade och mös med tilde :) så hämtade tommy mig halv 11.
nu e ja i säng igen skönt!! så nu ska jag sova igen för imorgon väntar en hård dag x) hehehe

pussnatti


Ariel och jag DM-final 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0