you are importent for me!<3

hellow ;)
imoerse höl jag på att försova mig.. suck eller ja jag missade bussen fick åka med snälla marietta :)
hade Ridning första lektionen red titioyo hon var gode jobbig från början men gick ändå bra :) var gode fin i slutet när hon var mjuk och varm ;) efter att vi ridit satt vi oss i nya lektionsalen (stallet) och drack te och åt makor och bulle ;) hehehe gött sen vare lunch så matte vilket jag inte gjorde så mycket! :) eller ja det vi skulle ha gjort idag så de e ju chill ;) hehe men sen var det projekt och företagande då ritade jag och linnsor orkade it göra nå lena skratta åt oss för vi väntade på skjuts så då satt vi kvar hela lektionen trotts att alla gått och vi it gjorde nå ;) heheh CP?

Fuck vad mycket jag skrivit nu men nu ska ja it skriva nå mer! ikväll blir det rida ponnyerna och skriva en svenska sak till imorgon! :) jaja tjing tjing! <3


millis sover på min tröja :) söt kisse bäbis


dom harvar! :)

idag har dom tagit bort Alf... :/ stakars liten! men nu mår han då bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla Alfen, varför tog det bort han?



Hälsningar

Diana

2010-02-24 @ 21:16:58
Postat av: Ida

Hej, Ja han hade blivit sparkad i bakknät och fårr en faraktur... hade så ont och så fång varning och sen även kolik känningar eftersom han inte kunde röra sig! :'( så lilla affe fick lämna oss idag!:(

kram

2010-02-24 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0