-30? :O kallt nanting!

God morgon jag steg upp tidigt idag igen enbart för att jag e orolig för sparven tror ni han fryser i 600g innetäcke på det 400g innetäcke och ett Rambo på 370g kanske? =O han som jämt fryser men han får minsan gå ut några timmar dom har då skog som dom kan gå in i och skydda sig mot vindarna så det e ju bra =)
ska nog ta in dom vid 12 en stund så dom får tinna kanske får gå ut igen vid 2-3 så de hinner få lite till frisk luft =)  men får se hur det blir jag ska mocka innan dom kommer in! =)
men nu ska jag äta frulle marietta ska skjutsa mig vid halv 12 till stallet det blir bra då hinner jag mocka så får de äta lite sen komma in =) skriver mer sen tjign! =P


sparven <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

he på han ett ulltäcke under innet så fryser han nog inte

2010-01-07 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0