kallt!!!!

Hej igen! =)
nu har jag just ätit =)
dagen korta drag...
Steg upp åt frulle så hämtade emma mig (TACK!) sen så red vi ut med Chili och Yinthe.
Chili gillar verkligen att bocka;) heheh kommer alltid någon idag laddade han redan från början! heheh
Sen tillbaka gjorde klart lite åså förde jag över nå bilder sen mockade jag åt Sparven och Mimosa
då emma redan gjort Chili på morgonen tack igen! =)
Red sparven en sväng på ängen då jag insåg att det var grymt kallt gick jag upp på plan red en sväng där böjde igenom honom. han var grymt mujk i sidorna =) göll pojken<3
sen hem tog en lång varm dusch och nu sitter jag och ser en film med far marietta och felle =)
skriver sen tjing! ^^


Chili löshoppning


Sparven löshoppning <3


Mimosa löhoppning
hahah snyggaste hoppet ever! ;)  typ 2m upp i luften!´=O heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0