GRATTIS CARRO!! =)

hej :)
nu e jag hemma felle kletade just på nå grejs på mina läppar hahahah ojoj det gör typ ont :P eheh

Ja idag har jag då varit på skolan, första lektionen höll jag på att komma försent hehe hade estetiskt det var skapa med växter var roligare än vad jag trodde det skulle vara! ;) heheh
sen lunch gött så hade vi basmaskin körning heheh skulle plugga teori så fick vi sluta tio ver 1 igenteligen slutar vi kvart öve 4 idag fett nice! slap sköthäst skönt men lilla Quncy har ingen som tar hand om han då :/ men han klarar sig väl? x) så drog då förbi hästbten kollade på lite grejs köpte inget funderar på en equiine jacka och ett Veredus schabrak! ;) så stallet mockade gjorde mat och så gjorde klart sen så hade jag jour tog in alla hästar och så red jag för va gick super bra med lilla pojken!<333 så fixade jag och gav kväll.
Hem och t så nu ska jag nog sova! x)

JA om rubriken lyder fyller Carro girl 18år idag s kolla förbi och säg grattis ;)
varefall på hennes blogg Carolinaaberggren.blogg.se




Kommentarer
Postat av: carro

Tack idO! :D<3

2010-01-22 @ 10:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0