hej igen

hej jag har inte kunnat blogga ni som har facebook kan ju följa mitt liv där ;) heheh
ja lite snabbt då allt går bra och framåt Sparven har blivit en riktigt hejare på dressyr! =D han är så klockren!
hoppar kanon! han var riktigt fin sist jag hoppade för marie blir bara bättre och bättre lilla hjärtat<3
båda mina ponnyer har haft lite slappa veckor =)
Dock känns det som att jag inte gör annat än rider ;) heheh
så i söndags löshoppade vi alla små stjärnor!<3
Sparven var hur cool lungn och han hoppar ju kanon kom hur lungt som hellst emot hindret sen bara hoppa 135 utan problem =) där ser man hur mycket kapasitet det finns i ponnyn kul!=D
Chili är ju en egen liten showare ^^ lägge av i ett super tempo så tar han det i studs! så jävla söt hoppade ca 140 utan problem så sjukt fin!<3 fatta att han är ca 140 själv helt sjukt!<3 göllponnyn
Mimosa tog för sig i ridhuset vände tog lite extra sats hoppade ochså 140 lite mer tveksammt då hon blir så lång! =) men så en slutsatts alla tyckte det var kul och hoppade kanon! jävla fina<3

har tränat mycket lydnad och dressyr med dom och på måndag ska jag kunna blogga som vanligt igen! =D whiii det blir mycket att läsa då tjing!


Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt med lite uppdatering. Du kan ju komma imorgonkväll om du vill?;) eller efter att vi gjort stallet?

2010-01-06 @ 18:43:12
Postat av: Rashad3300

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-10 @ 11:29:47
URL: http://rashad3300.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0