hellow =)

Haha ja Carro dom e super snygga!!!!<3

hej =)
Nu sitter jag på skolan har haft svenska var grymt skönt kom i gång med min novell har skrivit ett och ett halv a4 så fick man tydligen bara skriva 2a4 not good! jajaj så har vi stuga tror jag ska göra svenska asså typ personligabeskrivningarna och massa mer x) heheh så e det lunch så slutar jag! =) de ni!
  så då blir det stallet ska rieda Chili Sofia rider igenom sparven idag =) bra för imorgon blir det Daniel svensson träning =D det blir grymt kul spänande pch se vad han säger och hur sparven reagerar! :)
tror jag hade typ 17-18.30 och 13-14.30 eller något sådant ;) blir kuligt!
så ska jag nog till elin på lördag en sväng bara säga grattis och hällsa på alla x) dock är mamma borta så jag får väl gå... suck jaja får se nu ska jag kolla runt lite på internet x)


funderar på ett sådant fast brunt med guld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0