is this the way it will stop every time?

hej jag är nu hemma sitter i soffan fan tror jag kommer bli sjuk... helvetes jävla skit!
jjajaja snabbt om dagen var skola tråkigt... sen så vare stallet så fixa där hade ont i ryggen igen så mockade en box sen åt jag så mockade jag en till hoppade lite medSparven och Chili hoppning i helgen med C blir kul! =) hjälpte emma med kvälls jouren.. hahah så ja vad ska man säga..?

Sen så rädade vi för övrigt en älg/kalv den var på väg ut på e4an de ni det har inte många gjort ;) hahahaha min braiga ursäkt funkade fin fint! ;)


allt kan inte alltid vara seriöst! ;) hhahahah eller aldrig med oss!


ja en av övningarna jag gjorde idag med S =) sjukt fin!<333
det ska ju då varar lika stort på båda sidorna x) ja ni får lista ut vad det är hehehe x)
nu ska jag sova så sjukdomen går bort tjing! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig gumman!<33

2010-01-12 @ 15:40:09
URL: http:// Elin M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0