ja nu igen...

hellow ja som sagt så har ej mamma hunnit handla en sak till internet så fortfarande utan det.. suck
men nu e jag på skolan har just slutat skönt!
idag ha vi haft mördar pass på idrotten hahaha ojoj fin syn där... sen så åt vi så såg vi film i vallan sen PochF så slutade vi tidigare såg mer film sen hade vi häst hållning i praktiken tråkigt :/ fick dock tllbaka provet fullpott! WHII  så slutade vi 40 min tidigare tror jag det var jippii
så nu väntar jag på göran blir stallet har jour idag.
ska rida Sparven skritta Chili för er som ville veta det!

I helgen:
Ja vi har då haft micke träning har varit grymt kul Chili har varit super mega fin!<3
Hoppade typ nå studs och nån linje med 3 oxrar ^^ första dagen sen andra dagen så hoppade vi mindre bana med kluriga svängar och en trippel skönt att hoppa det igen känner att det börjar släppa lite! =) Chili var toppen båda dagarna!<3
lördag kväll tillbringade vi med laget: först samtal med micke sen åt vi på golden dragon göööttt! sen så pratade vi och hade trevligt (tyvär kunde inte lydde va med hon skulle rida balle nalle...) när vi ätit klart for vi hem så sov jag hos olle med hildur och denco mysigt ;) hahah

det va helgen lite tjorvigt men men! ;) nu ska jag se lite på min mail så får vi se om mamma fixar internet idag!!! hoppas hoppas hoppas!!! =D jaja tjing ses sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0