pussnatti:)

nu bär det av mot sängen för min del =)
såg filmen den var it så bra mest konstig... dock blir man ju alltid rädd heheh :P
Imorgon ska det bli 30 minus så då ska jag se till att dra till stallet tidigt så att jag kan ta in mina hästar som har 3 täcken på sig då! ;) hhehhe sen kanske jag drar mig till linnsor som jag it har hunnit vara med på länge! =/
Hoppas att det inte är allt för kallt vad ska man då göra med ponnyerna? =O

Men nu ska jag se till att allt få en skön natts sömn í en underbart skön säng! ;) heheh


jag och fredde :) saknat dig vännen!




tyckte om mina lockar där ;)

HAHAH

jag nyår ;)


BTW: har även sett Avatar igår med Emma och Emma grymt bra film!! SEEEE DDDEEENNN!!!! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0