tillbaka!

hej jag håller på att bli tokig på internet nu har jag en sak som e tommys det funkar väl bra men kan ju it va inne hella tiden :'/ men jaja snabbt då om går dage och dagen

for tillbaka till stallet vid 12 gav lunch sen så mockade jag gjorde mat red Chili så tog vi in gav middag och sopade/städade medans mamma tömkörde Sparven =) fin pöjken!
Så hem slappade läste lite så tillbaka kvart i nio gav kväll pussade mina älsklingar<3 så sova

imorse hjälpte tommy mig med jouren gick bra så gjorde jag klart allt med jouren städade sopade skurade grymt fint vart det ;) hahaha så mockade jag sen fotade jag duster med emelie kommer bilder x)
Sen så gjorde jag mat red Chili först på plan sen på ängen sen på plan vart ett ordentligt pass för pöjken Sparven vilade idag igen ^^ har så grymt ont i ryggen... så hem läste Livstid det e en grymt bra bok!
Så tog jag en bastu sen maserade tommy mig och knäkte till min rygg så sitter ja här nu och ska försöka ta reda på vad en perspnskildring är!!! går inte bra 4 saker att skriva.. suck!

jajaj ha det bäst skriver snart igen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0