ÄNTLIGEN!!!!

hej =)
NU har vi internet!!!! =D WWHHHIII äntligen!!

Ja då kan jag ju då berätta att vi haft micke träning i helgen och det ha rgått riktigt bra x) turbo Chili var riktigt fin hoppade kanon! =) <3

Så red jag ut med sparven idag red efter vägen en bit så på ängen och på plan i djupsnön så han fick jobba så for jag ut och red en sväng efter vägen igen på typ långa tyglar så han fick bara trava på och träna balansen på egen hand ;) grymt kul han ökar inte det minsta (så länge jag inte stör han i balansen) när vi e ute. mysig tur med ponny<3





freddag var linssor här vi åt plankstek oc bakade och så myste vi ärligt nanting! ;) så lllllllllllåååååååååånnnnnnnggggggg sovmorgon! x) hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0