va fan?

hej =)
Snabbt om dagen...
Åkte buss till skolan blä... så hade vi matte, klassråd, projekt och företagande och livskunskap hahah
ja sen slutade vi tidigt ag kollade på fel busstider så åkte till stan sen fick jag vänta 45min till nästa buss hem... fan fan fan! sen så vart det äta så hämtade A-k mig så stallet gjorde klart såg då SH red Sparven för Eva =D fin fin ponny<3 så gick jag med Chili han va pigg speciellt då Shivas ville gå om! hahah jaja men så borstade gjorde klart allt så åkte jag med emma hem =) sen så åt jag så nu ser jag tv ska nog sova snart ser inget min näsa är så täpt :( men hoppas det går över till helgen!!!


jaja nu ska jag se lite tv sen sova skola imorgon då ska vi rida vet it vem jag vill roda får väl se vem man får! ;)
pusspåer//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0