äntigen hemma =)

hemma nu... skönt!!
kan ju säga att man är goooodddeee så trött idag, jobbat till 4 + att benki var och skodde på äsvik så d var det ju att hålla koll på häsarna så skodes Sibbe typ sist för alla va där typ mitt i s då vare ba och vänta dock stod typ Emma med alla hästar :)
Hoppade även Eleganth idag, tt räcke och 5½an det gick super riktigt fin. lungn dock lite ostabil mot men så länge man sluter om han och har ett stabilt sätte så sköter han sg super så det var riktigt kul! :D hehehe

Så red jag oc emma ut med Chili och Yinthe gick bra det med C vart lite busig mot slutet söt Chili <3
Så hjälpte jag E och D med en beteshage eller nä fresten tycker it jag gjorde speciellt mycket xD hehe men varefall så e ja hemma nu och ska ta mig kanske en maka och e te kopp ;) gött så ska jag sova så gott sedan.
ENORM  huvudvärk... går väl över nån gång :)

Imorgon börjar jag 7-16.00 så ska vi hämta hö i norrfjärden typ så hoppa lite ja litte bandat som vanligt :)
Men nu ska jag kolla trunt lite tjiingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0