du finns alltid i mina tankar... <3

nu e jag hemma har just ätit god kyckling och potatis med bea gött.
Ja men varefall så vart det löshoppning med Sibbe och Qc idag de var duktiga så det var ju som kul.
så höll ja en liten lektion för Tilde med Eleganth... vart som inte så himla mycket men dom var så himla söta de galoppade så söta! =)
sedan har vi fixat i stallet mm.
Vart att skritta runt Grundvik med Sparven och Emma och Yinthe ahn var lite hyper!?
Så red jag ut med Chili skrittade super länge så galopp tränade vi lite hittade fina stigar, han var sjukt fin lille man lydig och mjuk! :)

Men nu ska jag kolla runt lite så blir det att sova snart då jag ska böra 7 imorogn! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0