Hem kommen! :)

hej :) nu e jag hemma så himla skönt att få sova i sin egen säng!!! :)
Vi har haft det helt underbart kul, solat och badat hela veckan.

Bäst var då vi var på Skopelos och hyrde en segelbåt, var sjukt kul vi åkte
runt ön lite bla till "mamma Mia" kyrkan där de skulle gifta sig i filmen..
så gick vi upp för den lllllåååånnngggaa trappan heheh...
Så badade vi på några ställen ett där de va 10m djupt uti nå grottor vattnet var som
glas man såg i ändå till botten! xD
Ja det va en upplevelse för livet.

kan berätta mer sedan!
men det va helt klart en av de mysigaste städer jag varit i! :)
hihih

nu ska jag se om jag hittar kamran så jag kan ladda upp lite bilder sedan stallet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0