lite bilder :)

ligger fortarande i sängen hos min vän Erika. :) funderar på att försöka ta sig upp mmen det går inge vidare...
dåligt väder och allting suck! men ska dock och kolla på Daniel träningen då Carro rider, hoppas et slutar regna!

Igår käkade vi hos Carro super god mat tur någon kan laga mat ;) heheh
senare drog vi till stoforsen där vi skulle bada lite ;)
skulle dock fösöka hoppa från 8m det gick inge vidare då jag e SJUKT hödrädd!!!!!! sutade med att jag skulle hoppa men grepp tag i en sten i panikattak!!!! oppsi så kan det gå...
heheh så då gick vi och badade i lagunen istället mycket bättre! ;)

nä nu ska jag försöka ta mig upp...heheh tjingeling!


fors :)


lagunen


Carro <3


Från de högsta klippora typ var det v skulle hoppa på vänster sida!
någon som förstår mig?


mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0