underbart! <3

jaha ännu en så här lååååååånnnnngggg dag!!!! I morgon har ja en plan på att INTE vara där till 11 typ...
som sagt så jobbade vi till 4 haha vi har som ändå gode kul vi xD hehehe
sedan drog vi och hämtade hö i norrfjärrden typ hos Sandbergs, sedan så vare ju då och få av dem då sjukt hur starka vi blir ;)
Så hoppning med Sparven, gick sjukt bra han var super lugn han hade dessutom vilat två dagar!
Då jag spänt allt som det skulle va så gick allt som smort :D kul!'
Så red jag Chili en sväng skrittade u och så en stund på plan han var duktig men nu ill jag bara ut i skogen och galoppera! xO hihi
jaj sedan då ja ridit letade ja Rosa ett tag hittade henne ingenstans så då lämnade jag henne ute...
Tobbe skulle kolla nu senare om hon kommit tillbaka! :)
Men nu fan ska jag sova hur han klockan bli så mycket? :/ besviken på mig själv!
harre!
En av bilderna Jenny fotade!!! :) helt underbar! <3 love you!
mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Kanonfin

jätte fin bild :)

2010-07-22 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0