guld hjärtan <3

hemma nu, mycket nöjd över helgens resultat! ;)
Helgen har varit blandad verkligen eller vad ska man säga när man ser resultaten? ;)
Sparven:
Fredag LA: Ute ja bara backa han hela tiden men lille gubben va duktig försökte hela tiden men det går inte att hoppa stillastående hela tiden... dum Ida men ponnyn var duktig ändå!
Lördag LA: 8 fel betydligt bättre känsla, la upp tempot mer och så slutade jag backa lika mycket kändes sssååå bra! :)
Söndag: LA: 4fel Så fin! nedslaget var för att ja int ehna rätta på mig men det gör absolut ingenting han var så sjukt fin så det är it sant! <3 bästa rundan hittills tror jag nästan! :) känslan var på topp och han var så lydig hoppade fint lysnade bra fram och tillbaka. så jag är super nöjd över lilla killen! <3



Ja så Chili då han har varit klockren hela helgen inte en enda tvekan! så himla fin!
Fredag: LA 1a placering
Lördag: LA 1a placeting
Söndag: MsvB 8 fel hade två ned vilket var mitt fel... om jag hade hjälpt honom lite till men han var så sjukt fin så jag är hel hel nöjd! <3




Så vart vi total segrare i Norrlandsmästerskapet :D

S och C har verkligen hjärtan av guld! <3
går inget annat än att älska er gubbar!!!! <3


B-ponny Cornelia/Corall, Jag/Chili och Charlotte/
Van Diesel


Kommentarer
Postat av: Anthonyline

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-13 @ 12:37:33
URL: http://anthonyline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0