fin fina<3

nu sitter jag i fåtöljen med datan i knät :)
e gode trött nu efter att ha hoppat två fina hästar, först Sparven som sköte sig riktigt bra sista språnget var riktig fint! :) hoppade några linjer två brutna och en rak.
så hoppade jag lilla Tifony sedan, hon var så himla fin riktigt kvick i benen och snabb i reaktionerna så det var himla kul! :D Är sugen på att ta med henne till Dundret, hihihi men problemet är hur rymmer man 3 häster? =)
Så tömkörde mamma Chili han gick riktigt riktigt fint på slutet, syntes att han tyckte det var mysigt/skönt, han e sjukt snygg lille manen med ett snyggt steg ;)
men nu ska jag se lite film egentligen bör jag sova så ska väl göra ett försök! ;) hehe
jobb imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0