Allt var så lätt när man var liten!

Ja kvällen vart lika trevlig som jag tänkt mig ;) hihi
Vi satt först och såg lite tv så vandra vi till Ica för att innhandla lite glass vart Hallon sorbet för mig och fredde gött :) älskar hallon x) hihi Emma tog nå annat jordgubbs sak :)



Så vandrade vi hem och så såg vi luftslottet som sprängdes den e riktigt bra första gången jag såg hela.
Så drog Emca hem, så låg jag och Fredde och kollade på lite saker på internet vi kom bland annat på att vi ville gå in på lunar men min var raderad snyft :'/ haha Men Freddes var kvar HÖHÖHÖ



Ja så kolla vi runt där så drog han nyss hem så nu ska jag nog eventuellt sova! :)
Eller först kolla om jag hittar nå bilder från sommaren 06 och andra gammla godingar ;) hihih
Fan vilken sommar det var!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0