Bäst ponnyerna! <3

Nu har jag just vaknat efter en power napp, vilket var extremt behövligt!
så har jag ätit kött och potatis så himla gott :) jaj nog om det!
Varefall så red jag LA med båda då underlaget inte riktigt inbjöd till att starta MSV nivå för min del...
var nästan så att jag ville stryka mig från LAn också, då ja frågade mig själv är det värt det?
När första ryttaren gick omkull och ambulanse fick tillkallas (igen suck) men det gick bra!
Men dom sa att underlaget höl och att det inte var det som gjorde att hon gick omkull.
Så då red ja vilket jag är nöjd att ja gjorde Sparven var så himla fin hoppade så sjukt mycket bättre idag (trotts olykan precis innan idag igen...)

Sparven

tre ned men han var så sjukt fin! tappade han lite så han fick ett lite
flakt språng och tatcade planket som föl, så då han ja inte riktigt få ihop han till kombinationen då vi kom fel in och rev B hindret tror jag,
så vet ja it tror ja rev i den andra kombinationen också men vet ej säkert för kom fel där med...
Fuck ja sätter mig it riktigt ned i sadeln men men sjukt nöjd ändå många fina
språng och var närvarande och kunde släppa min oro för underlagett :)
Sjukt nöjd över honom! :D

Chili

red ju då dubbel nolla, Chili va sjukt fin ställde upp till 200procent,
så himla snäll han e ställde verkligen upp idag kom hel tokigt på ett plank eller ja hoppade lite före honom så då vart det som det blev men han va så sjukt fin! :D han e ju som en liten raket i omhoppningen, hehe
hade 5 sekunder till godo till tvåan då! :) Mycket mycket nöjd! :)
Men asså ja kan ju bara ge Chili hela äran då det var för att han ställde upp och gav gärnet
fy fan vilken fin häst han är! <3

kul att få ta igen det ja missade igår! ;) hihi
för er som ej görstod så var det en första placering! :D <3

Men nu ska jag och pussa på dom lite :) hehe
herrå!

Mina små ponnyer var så sjukt fina! <3 <3 <3
ÄLskar er!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till vinsten!:)

2010-06-20 @ 20:15:37
Postat av: Ida Olsson

Tack =D

2010-06-20 @ 22:55:17
URL: http://idamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0