Däcken rullar söder ut iännu en gång! ;)

hej, nu rullar däcken längst vägen söderut igen ;) vet tyvär inte riktigt vart vi är just nu men vi har tagit sikte på sundsvall idag, där vi kommer att övernatta till imorgon då vi fortsätter till strömsholm :)
Vi kommer alltså komma fram imorgon em ditt så vi har två och en halv dag på oss att kolla runt lite hästarna ska få vila upp sig efter den långa resan ned.
eftersom vi inte startar för än på lördag men det är ju tävlingar från torsdag så det blir kul att se hur alla rider och allt annat :D hehe


stömsholm

Det kommer bli riktigt mysigt :) de hade 22 grader där nere morfar satt ute på verandan i kvällssolen fatta skönt! :D haha

Jag har ett uppdag att försöka hålla mig vaken en stund tror det kan vara ganska uppsakattat av min kära lilla lajni men vi har varefall ätit mjukglass med massa strösel och sås aå nu har jag fått i mig socker så nu ocrkar jag en bit till hihi dock kommer jag bli hyper efter en stund då jag fått i mig så mycket socker att jag blir hyper! :O smid att sitta stil då? hehe

ja men varefall så ska jag vara lite sociall så ska jag kolla om ja hittar någon skiva ;)

kom just på att jag kanske inte sagt att jag bara har med Chili ned eller har jag sagt det? x)
Min lilla pärla får vara hemma då det inte fanns några individuella klasser för mig, så då får han stanna hemma det är lite jobbigt att lämna han men Veronica tar väl hand om min lilla Ponny STORT tack! :)
jaja men då vet ni det varefall ;)



skriver möjligen lite senare :) tjingeling! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! :)

2010-06-02 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0