Gåsen går till attak :O hahah

hej :) Jag har inte riktigt orka blogga men en liten uppdatering kan ju vara trevligt :) just nu rullar vi på mot strömsholm, vi är starks utanför Västerås så det är inte allt för lånt kvar! skönt
Det är ca 25grader varmt och strålande sol riktigt skönt väder må jag säga men inte det perfecta för att sitta i en bil i ett x antal timmar men men... snart framme som sagt! :)

Så måste jag ju bara passa på att berätta att när vi stannade för lite lunch så var det massa fåglar där vid en strand så skulle jag gå och ta ett kort på dom lite närmare men det skulle jag inte ha gjort :O haha
då kommer det en gås som atakerar mig typ bakifrån, måste ha sett sjukt kul ut för jag vart svinigt rädd! den tänkte ju äta upp mig! gappade på för fullt mot mig och flaxade med vnigarna mot mig! haha asså fatat en sjuk syn då jag springer iväg typ... HAHAHAHA jaaj men det var väl dagens roligaste syn! ;)



Nu körde vi just in i Västerås så detta går ju som smort, drygt 2 mil kvar till halstahammar :)

Chili ser då pigg och glad ut där bak varje gång vi stannar blir han nöjd då får han lite betfor vatten och lite mera hö :) så då e han nöjd allt hihi

jaja nu ska jag kolla runt lite på internet :) hihi tjingeling

Uppdaterar mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0