gick inte riktit som planerat...

JA allt gick inte riktigt som planerat... Dom skötte sig fint men lilla ida va lite borta.
JA provade en ny taktik.. haha sparven hoppade mig ur sadeln så ja landade framför den på halsen skenade runt halv plan sedan så fortsatte vi hoppa resten av banan... gick väl it super men han e allt för snäll mitt hjärta! <3
sÅ hoppade jag Chili som va SSSÅÅÅÅ fin men så tog vi ett dött hindet dvs ett hinder som inte ingick i banan... suck så vi vart uteslutna tyvär men eftersom dom inte sa något fortsatte jag och red nolla i vrigt med snabb tid hade typ vunnit om vi it hoppat det där hindret! :/ men men ja e nöjd det vissar ju bara hans glädje till hoppning ;) heheh

jaja skriver väl mer sedan ska se tv nu :) sover hos pappa ikväll x)

harre bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0