If I only dare...

HAha ja Erika ringde ju då och väckte mig kl 9 typ... fast ja va it värst trött tills ja la mig på soffan och såg tv då somnade jag om till nu... hehe Men varefall så va det ju som bra för jag fick värsta uppenbarellsen i min dröm, gode förvånad vad ens undermedvetna kan styra till med, men ändå så kanske det hjälpte mig med en fin ideé och att se hur det kan bli/vara? ;) hihi Har en känsla av att någon blir nyfiken eller hur Erika? xD HAHAHA
ja men nu ska jag nog farar till stallet och ha jour som vanligt!
Så ska jag ha lektion med Tilde får se vilken ponny hon rider :) så ska jag även rida Tifony så funderar jag ännu vad Sparven och Chili ska få göra... Tror det blir upphöjda bommar med Spurven och Chili får vi se ska kolla va jag gjort i veckan! :)

Men nu ska jag dra :) tjingeling


Laget 2009


Min fina pojke <3

ännu inte klar med vad det blir för klasser med Sparven... men tror jag kanske ba rider LB LA LA för att underlaget e ju gode jobbigt att rida två i samma klasser men får se! :)
Nu ska jag till stallet så jag hinner mocka för jouren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0