Linn gästbloggar

Hejhej alla glada och ledsna. Idag har jag och Hildur tydligen kört slut på Ido för hon orkar inte ens komma ner från sin lilla lyxsäng och blogga. Fast egentligen borde det ju vara jag och Hildur som är trötta för vi har faktiskt cyklat/gått medan Ido åkte snålskjuts på en söt liten Chiliboy=)

Nä men vi har iallafall badat lite i poolen här i stugbyn där vi bor. Vi hoppade från ett torn så Ido fick en liten höjdskräck men jag blev värsta stolt över henne då hon hoppade i;)



En liten bild på Spurven/Spunken/Sparvis/Sparven/Trasten/Sparrow/Spunke/Dunke/Grisen/kvasten/handsken

Det var väl allt för mig denna trevliga kväll. Har dessutom trevligt sällskap av kära Idofrido och HildaVilda.

Ska bara ta och berätta en liten gonattsaga för dom om Elsa-Maria Isbjörnsfader och Ragnar-Ulf Kameldotter;) hehe sov gott;)

hehe <3333

En liten bild på mig och Hildur från 2009;) Best wishes! Linn Lajjnietowie Holmbom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0