Nice kväll! :)

hej äntligen fick jag igång vårat CP internet! :) hihi jaja men lite snabbt om gårdagen :)
Vart skola till 2 trotts allt eftersom ja var tvungen skriva ett prov så gjorde jag stallet på 3 timmar dvs jag red två hästar och gjorde allt till dom(!) erkön att ni e impade x) hihih

Så hem duscha han typ it fixa mig eller nå... synd! men men så drog jag till pentan där alla väntade på mig som valigt woppsi... höhö
Så åt jag friterad kykling med sötsur eller nä fresten vi åt från alla ;) hihi tog det som såg gott  ut smart ändå! :)
Men sedan satt vi där ett tag och surrade så körde carro oss till blåbågarna där vi gjorde en fin liten eld och satt där ute ett tag så gick vi in till jennifer det var ju så mycket mygg.
Så hos jennifer hade vi allmänt trevligt! :D
Fan va jag kommer sakna alla i sommar!!!! :'/

Jaha så vart det nå fel igen.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0