REGN IGEN!! :/

hemma nu, varit på tävlingar hela dagen nu då! :) började med LD+5 så då hjälpte jag Lisa på framhoppningen gick super dom vart 2a :) hihi så stod jag på banan ett tag så lunsch sedan göra klart Sparven som var ytterst lungn och lydig riktigt kul! :)
dock en aning pigg på banan, hade två ned... han var sjukt fin men jag släppte lite väl mycket.. suck varefall så va det ju stilbedömning haha OMG så fint ja red NOT fick varefall 32poäng men så vart det ju minus 4 då jag hade två ned så slutade på 28...

Imorgon blir det att börja med LA så får vi se om jag även rider
MSVB och så struntar jag i söndagens tävling med Sparven.
Chili går en LA imorogn :)

Jaja nu ska jag se tv så sova sku ju upp tidgit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0