Snart drar vi ;)

hello :) sitter hos pappa och ser The ring :) kollar runt lite och sådära! :)
Sov ju då hos lajni så steg upp vid 10 kanske? så åt vi mega god frukost, vanilj yoghurt med vattenmelon,  nätmelon och jordgubbar sjukt gott ;) så slappade vi lite såg tv sedan stallet grejade där.
Red jag lite dressyr med Sparven som var sjukt fin, tränade lite allt möjligt kunde göra lite halv ökningar snett igenom utan att han blev stresad eller så :D Gud vad jag är nöjd med lille man <3
Så vart det att klippa han och duscha honom då han ska på
träningsläger hos Marie under denna vecka vi är borta :)
Så red jag ut med Chili, han va pigg och glad riktigt kul x)
Vart lite ökningar och samlingar han var också riktigt nöjd.
Så vare packa klart så hem :)
Jaja nu ska jag se tv tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0