Sundsvall :)

hellow nu sitter jag här i sundsvall hos rutti tutti ;) hihi vad ska man säga veckan har varit händelserik en verklig upplevelse i sig! :) slottet, miljön, stallen ALLT! :D here gud så fint det är! :)

Vi vart ju som sagt 10a i SMett :)

Igår kväll var vi på ryttarmiddag var grill sak ändå ok var dock inte där så läge så åkte vi tillbaka till campingen och spelade mini golf, Linn. Lydia, Linnea, Fanny, Olivia, Sara och Jag. vad kan jag säga mer än att jag sög men roligt var det ;) hihi så vare sängen som gällde för var ju som en stor dag idag.. :)

Chili hoppade riktigt fint fram till 8an vet inte riktigt vaad som hände dära... kan mycket väl hända att jag släppte honom och ville ha han att hoppa lite stort men vet ej säkert, så 9a vet jag inte häller kan ha kollat på publiken men ja vet inte! men men han är ändå världens BÄSTA Chili! <3 <3 <3 Lille bubben e så sjukt söt och snäll med ett hjärta av guld! <3


Älskar dig gubben!<3


Kan ju säga att jag saknar mitt andra lilla hjärta där hemma! så börjar få lite hemlängtan!
Det e ju så grymt jobbigt att lämna en av dom hemma och åka bort...
Men jag vet att Veronica tar väl hand om honom så då känns det lungt! :)
Men nu längtar jag efter han så himla mycket <3


love you to! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0