ja ni!

hej :) jag orkade it blogga igår var sjukt trött och hade aldeles för ont i ryggen! :O
Men ja dagen började med skoter tur... ida inte glad fick åka pulka med Sylvester Larsson!
Fy fan vilken färd, sen då vi kom till stallet så vare så underbart väder så jag stod och hjälpte till att sälja fika :)
Det var sjukt skönt ute så jag red ut runt B-vik med sparven gud så söt hur kan han galoppera så sakta? x) hihi
Sen så red jag runt g-vik och på plan med Chili han var såå pigg, bockade typ tusen gånger höll på att flygga av hahah sötisen! men sen sp släpte allt :) och han var super duktig, flyttade super mega bra! :D

Drog hem och så gick jag och la mig vid halv 11 typ fan vad trött jag är... men nu ska jag sabba mig ska hoppa i duschen nu!! ;)
pisshej!


....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0