myyyysssskkkvvvääälllll! =D

god morgon alla små grodor! ;)
igår kväll orkade jag inte skriva mer än 1 ord, eller ja det var till och med Elin som skrev det ;)
igår så hade jag då kvälls jour, så gjorde det gjorde poa hestarna så drog jag och åt med Bella och emelie
vart en smarig bland salad! :) så tillbaka ti stallet och rida, sen kvälls fodringen då hjälpte elin mig :)
Sen for vi hem och låg och pratade i hundra år det var på tok för längesen vi träffades! =)
Så såg vi collige typ fast jag halv sov kändes det som ;) hihi
sen efter det nån gång så gick jag tydligen till soffan och la mig, skumt! ;)
så vaknade jag halv 9 ingen hitt! =O men men, man är väl häst människa!
nu ser jag film och sitter vid datan lilla eln sover ännu ^^
tjing! :)


myyysss miman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0