skola...

hej =) sitter nu på skolan, hade sovmorgon idag skönt!!! xD
åkte buss idga då imponerande, hihi så hade vi matte gjorde nå foder sak skönt!
Så påsk lunch gött! så engelska pluggg.... suck så ska vi ha prjekt och företagande det suger balle men men...!
Sen sköthäst...
ikväll blir det en prommis med ponnyerna så kanske lite masage ;) så packa upp lite göra klart så bara pussa på dom och mysa med dom!<3 <3 <3

Asså det gåt it att förklara hur glad jag var efter helgens reslutat det fin fan it ord till det!!! <3
dom har varit så sjukt duktiga, fatta vad dom ställer upp för en, hoppade typ stilastående helt otroligt!
så sjukt fina ni är!<3333
   Är så tacksam för att just jag får chansen att ha er!<3
älskar er så himla mycket ni betyder allt för mig!<33

Jaja nu ska jag kolla runt lite efter något snyggt träns till Chili x) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0