Skrutt hästar! ;)

Mina små skrutt hästar har kommit på att det är kul att dra sönder hagen! :O
Mimosa kämpar med plankor och sparven trådar, Chili Han äter upp plankorna men låter trådarna vara medans han äter även på sina hagkompisar... suck  Så idag har jag lagat sparvens hagar (som jag laggat för 2dagar sen!) måste fixa med plankorna imorgon och så lite bättre med tråden i sparvens. Chilis har jag bara dragit en till tråd överst så han förhoppningsvis skitter i sina vänner brevid! :) 

Asså jag orkar it skriva nå nu ska sova tjing1 :)

BTW: Daniel svensson träning i helgen med Sparven WWHHIII :D


kärlek <3


Ge mig sommar nu! <3


Kommentarer
Postat av: linn

haha jag tycker bara hon är så jäkla lejd:P haha håller på å tjorvar en massa om att du verkar ju extremt märkesbrydd:P haha i don´t care, jag menar skulle hon se hur grymt lite pengar jag lägger på saker utanför stallet skulle hon fatta varför jag kan ha mycke stallesaker;) ses på bussen?

2010-03-12 @ 06:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0