sötta ponnyer! :)

god kväll :)
Ikväll har jag varit i luleå på föreläsning! =) Gud vad bra det var!!! Ååå dock måste jag börja träna nu!
men men snabbt om dagen då!
Började med att jag åkte buss till skolan tttrrrååkkkiiggttt.... sen så var det livskunskap ändå kul och slappt! ;)
Sen lucnh så prov i P&F! så hade vi ingen matte så skulle jag ju till luleå så då han jag it på sköt hästen...

Så då for  jag till linda och så red jag Curry det gick fint han var duktig ville dock inte skritta hihihi söttis! ;)
så satt jag upp på Pepita en sväng, slappnade ändå av stundvis riktigt bra :) red dock it så länge men ändå söt peppsor e! ;) haha hon vart värsta mini då man suttit på cört ;) hihi

Sen så drog vi dirr till luleå och hämtade upp Ulf så for vi förbi och åt på waldorf eller jag hade redan ätit så jag följde ba med ;) sen ti scandic för föreläsningen, den var sjukt bra! :) nu sa jag nog försöka börja träna! x) hihihi

Behöver inhandla nalta saker bara först men  va fan nu ska jag bege mig upp i säng! så ska jag kolla runt lite där men tjingeling! x) puss 

Se bilder av Balansplatta HardSe bilder av Push-up bars
och lite annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0