uppdaterat + bilder :)

Hej :) jag har it haft orken att skriva sorry! :/

men snAbbt då!
Lördag: åkte till skellefteå och shoppade med emca och fredde boy =)
Vi hade som vanligt grymt kul, köpte en ny väska ett par nya jeans och ett par till byxor :)
nöd förutom att jag hit hottade ett par snygga skor... men men
så hem gjorde sallet
sen så for jag till mormor och bastade och sov där... :)

Söndag: Åkte till valls med Fredde och emca, det var gymt kul första gången jag åkte i år! :O hihi
så hem och äta så jour och sen så gjorde jag klart stallet prommis med sparven och så red jag ut på Chili :)
Sen hem, duscha sova :) pusshej

Skelleftå: (freddes bilder!) mina kommer!




min smariga mat :D


friterade bannaner och glass! :D gött

BTW: nu e resan till Grekland bokad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0