skellefteå! :)

god morgon! :)
jag somnade omkring 3 halv 4 inatt dumt nog men kunde typ it sova! :O
och så vaknade jag tio över 6.. WTF! asså jag kan ju typinte sova längre.
undra varför jag vaknar så jävla tidigt, men va fan idag blir det ju som sagt
typ 100 gånger skellefteå och jag måste göra mig klar 8.40 hämtar fredde mig.
så tänkte att jag ska gå och äta frulle sen så göra mig klar :) så man hinner göra
sig helt klar den här gången, dock glömde jag tvätta bort sminket så hihi ;)


marie träning<3

Lydia: skicka bilderna från umeå snälla!! ;D

Kommentarer
Postat av: lydia

ja kan inte ladda upp dom :'( ska försöka igen...

2010-03-07 @ 17:09:53
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Postat av: Vemundthale

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-09-27 @ 09:52:42
URL: http://vemundthale.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0