What What What!? hahahaha

god kväll :) nu sitter jag i min sköna säng, har nyss duschat och satt i ett glans medel i mitthår :)
Idag hade vi massage på idrotten fett skönt! carro girl masserade mig och jag henne då.
Nog tog det ont ibland men skönt var det också! ;)
så hade vi ju sv fan va kul vi hade orkade inte jobba så vi pratade med Therese hela lektionen, Erika vad säger vi? haha Therese var helt upprörd över erikas framtidsplaner :O hahah

Stallet:Red dressyr med Chili han var helt crazzy studsade runt och ville inte alls samla sig utan springa fort! haha så imorgon ska han få springa av sig igen på fredag blir det dressyr igen hihih dock på ute banan men ändå dressyr! ;) hihih
Satt även upp en sväng på saparven gud han är så sjukt fin lilla gubben helt lös i sidorna på plats på en gång och så försöker han samla sig om ja ber han men han är inte riktigt nog stark för att göra ordentliga bytten än men ändå fin! :D
mamma red med måsen för sigrid M såg super fin ut lilla gumman :')

Jaja nu ska jag sova tjingeling eller ja se tv snarare x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0