3år sedan idag... :'/

Esse Zonath



Jag älskar dig oerhört mycket gubben! <3

Idag är det precis 3år sedan du lämnade livet här på jorden för att fortsätta till andra sidan...
Fast jag vet att du slipper ha ont nu så tar det ont i mitt hjärta när jag tänker på dig :'/ endast
för att saknaden efter dig är så oerhört stor, samtidigt som det är kärlek så är det smärtsamt
du var så underbar gubben, varför just du? du var så ung du hade så mycket kvar att ge!
jag skanar dig så himla himla mycket gubben älskar dg av hela mitt hjärta! <3
Det finns inte ord för hur mycket jag saknar dig... <3
Älskar dig!!!<3

Du finns i mitt hjärta
långt där inne
du ger mig både glädje och smärta
men du lever föralltid kvar
i mitt minne
jag kommer aldrig att glömma
hur du gnäga och log med ditt hjärta
ett hjärta kan man inte tömma
och när du lämnade mig
kändes som jag dog
du lever föralltid kvar långt där inne
fast du inte lämnade några svar
kommer jag alltid att älska dig.



Kommentarer
Postat av: Health At Every Size

Enjoy your website very much. Good job!

2011-05-11 @ 11:52:59
URL: http://health-at-every-size.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0