älska programet ;)

Nu sitter jag i min säng, nyss ätit lite tårta gött! x) hihihi
Ridit spunken på plan, tog fram nå bommar och red över det på volt som jag sedan hede upp till en sockerbit :)
så red jag ut med lille Chili som var grymt pigg så det känns bra, underlaget var riktigt bra då det regnat så mycket nu så då va det perffa och så var vägen ny "sladdad" hihi Ida gilla! :D
så städade jag mitt skåp smörjde lite saker så jag känner mig så duktig.

jaja nu ska jag kolla lite på mitt favo program Sex and the city! :D

älska! :)


Kommentarer
Postat av: Erlendfanny

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-05-15 @ 13:21:25
URL: http://erlendfanny.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0