Ännu en gång bjöd jag på show! ;)

HEJ DAGEN HAR VARIT LÅNG, MEN JAG HAR HUNNIT MED MYCKET KUL! :)
Dagen började med en 2½ timmars uteritt på¨skolan grymt mysigt, OCha som vanligt var det jag som bjöd på en show! ;) haha red i sandbakar och Lilla Q tyckte att det var super passande med några bockar och bakutsparkar mitt i allt, men det tyckte inte jag så ja "ramlade av i uppförsbake det är inte många som lyckas med det! ;) dock landade jag på fötterna och allt gick bra :)

ungefär så här gick det till ;)
Lilla Q börjar bocka
Ida: MEn, men, åå
Lilla Q drar en bock idag ramlar/glider av
Ida: Jaha.. suckar  (går upp för baken med lilla Q)

HAHAHA vad ska man säga hon tyckte det var kul ;)



Sen har vi även hunnit med vattenkrig på skolan haha grymt skönt kan man säga! Så Idrott spelade Boboll :)

Sen hem äta så stallet böt med Li så hade jour idag, sen red jag och madde ned till vattnet och skritta och trava runt där det var mysigt men på tok för kallt för att ta en simtur så bara plaska runt där med dom ett tag :)
så upp och göra klart allt ge kväll så hem :) men nu ska ajg kolla internet sen sova... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0